Help mijn artikel is stuk!
Het is natuurlijk nooit fijn als een artikel dat je in onze Makro-vestigingen hebt gekocht defect gaat. Gelukkig kunnen we je helpen!
Binnen de retourtermijn defect?
Is je artikel direct na aankoop (binnen 30 dagen) defect, neem het dan samen met je factuur mee terug naar één van onze vestigingen en meld je bij onze klantenservicebalie. De collega’s daar helpen je graag verder.
Service aan huis of inleveren?
Zodra de retourtermijn is afgelopen zullen we het artikel proberen te repareren. Hierbij maken we grofweg onderscheid in twee groepen: grote en kleinere artikelen. Voor de grote artikelen die niet in je auto passen (denk aan een wasmachine, koelkast, of tv van 50 inch of meer) geldt vaak service aan huis. Om service aan huis aan te vragen neem je contact op met de telefonische klantenservice op 0900 20 25 300. Hou je aankoopfactuur en het serienummer bij de hand, anders kunnen we het artikel niet registreren.
Voor kleinere artikelen zijn twee opties. Als eerste kun je het artikel zelf online aanmelden en opsturen naar onze reparatiedienst. Je vindt het aanmeldformulier
hier. Vul alle gegevens in en omschrijf je klacht zo gedetailleerd mogelijk. Pak je artikel goed in en plak de verzendlabels op de doos. Via PostNL kun je het artikel kosteloos afgeven.
Lukt het online aanmelden niet, of bezoek je liever een vestiging, meld je dan met het defecte artikel en de aankoopfactuur bij de klantenservicebalie in één van onze vestigingen.
Ik heb de aankoopfactuur niet meer…
Geen nood! Je kunt je factuur altijd terughalen in één van onze
digitale oplossingen.
Defect artikel via de Horecabezorgservice
Ben je horecabezorgklant, en heb je een defect non-food artikel dat geleverd is door onze Horecabezorgservice? Neem dan contact op via ons
contactformulier.
Defect artikel vanuit de Makro Webshop
Heb je een defect artikel dat is geleverd via de Makro Webshop, neem dan direct contact op met onze collega’s van de
Makro Webshop. Let op! Deze artikelen kun je niet aanmelden via het online reparatieportaal.
Heb je een andere vraag? Neem dan
contact met ons op.