Reparatie en garantie - algemeen

Help mijn artikel is stuk!
Het is natuurlijk nooit fijn als een artikel dat je in onze Makro-vestigingen hebt gekocht defect gaat. Gelukkig kunnen we je helpen! Meld je met het defecte artikel en de aankoopfactuur bij de klantenservicebalie in één van onze vestigingen. 

Binnen de retourtermijn defect?
Is je artikel direct na aankoop (binnen 30 dagen) defect, neem het dan samen met je factuur mee terug naar één van onze vestigingen en meld je bij onze klantenservicebalie. De collega’s daar helpen je graag verder.

Service aan huis?
Zodra de retourtermijn is afgelopen zullen we het artikel proberen te repareren. Hierbij maken we grofweg onderscheid in twee groepen: grote en kleinere artikelen. Voor de grote artikelen die niet in je auto passen (denk aan een wasmachine, koelkast, of tv van 50 inch of meer) geldt vaak service aan huis. Om service aan huis aan te vragen neem je contact op met de telefonische klantenservice op 0900 20 25 300. Hou je aankoopfactuur en het serienummer bij de hand, anders kunnen we het artikel niet registreren.

Ik heb de aankoopfactuur niet meer…
Geen nood! Je kunt je factuur altijd terug vinden in één van onze digitale oplossingen.

Defect artikel via de Horecabezorgservice
Ben je horecabezorgklant, en heb je een defect non-food artikel dat geleverd is door onze Horecabezorgservice? Neem dan contact op via ons contactformulier.

Defect artikel vanuit de Makro Webshop
Heb je een defect artikel dat is geleverd via de Makro Webshop, neem dan direct contact op met onze collega’s van de Makro Webshop.

Heb je een andere vraag? Neem dan contact met ons op.